Holidays !!!

Music : here...

We did not have holidays during All Saints' Day so we go on holiday in November!

This is a special stay because it is the one that Yoann offers me for my birthday! 💖
Yoann revealed to me the destination recently and I will try to make you guess ^^. It's been a month since I started working the language of this place to have a correct level and it's a pleasure and it's cause many laughter because I try to initiate Yoann !

I do not know anything about our program on the spot ^ ^ But it will surely be great!
We love to take pictures of holidays, to make memories of beautiful things, so if that tells you, you can find beautiful articles on our destination. 😊


Nous n'avons pas eu de vacances pendant la Toussaint alors nous nous rattrapons en novembre !

Il s'agit d'un séjour particulier car c'est celui que Yoann m'offre pour mon anniversaire ! 💖

Yoann m'a dévoilé la destination il y a peu et je vais essayer de vous la faire deviner ^^. Cela fait un mois que je me suis mise à bosser la langue de cet endroit pour retrouver un niveau correct et c'est un plaisir et cause de nombreux fou rires car j'essaye d'initier Yoann

Je ne connais rien de notre programme sur place ^^ Mais ça va surement être grandiose ! 

Nous adorons faire des photos de séjours, faire des souvenirs de belles choses, donc si ça vous dit, vous pourrez retrouver de beaux articles sur notre destination. 😊

Index 1 : It's a delight for artists.
Indice 1 : C'est un régal pour les artistes. 



Index 2 : We will not be cold in this month of November / December!
Indice 2 : Nous n'aurons pas froid en ce mois de novembre/décembre !


Index 3 : The city where we go has one of the few bridges with shops as in the Middle Ages.
Indice 3: La ville où nous allons possède un des rares ponts ayant des boutiques comme au Moyen-Age. 



Did you find?  Avez-vous trouvé ? 




Comments

Popular Posts